W Urzędzie Marszałkowskim w budynku przy ul. Towarnickiego, odbędzie się 17 czerwca spotkanie informacyjne adresowane do przedsiębiorców z województwa podkarpackiego zainteresowanych zagadnieniami dotyczącymi rynku USA.
Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego we współpracy z Kancelarią Miller Canfield serdecznie zapraszają do udziału w jednodniowym spotkaniu informacyjnym „Prawne aspekty rozszerzenia działalności na Stany Zjednoczone”, które odbędzie się w dniu 17 czerwca 2016 r. w Rzeszowie, ul. Towarnickiego 3a, sala konferencyjna - parter, budynek Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego.
Spotkanie informacyjne jest adresowane do przedsiębiorców z województwa podkarpackiego zainteresowanych zagadnieniami dotyczącymi rynku USA.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny, warunkiem uczestnictwa jest przesłanie zgłoszenia e-mailem do dnia 10 czerwca do godziny 12:00, liczba uczestników jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. Zgłoszenie uczestnictwa w spotkaniu prosimy przesyłać e-mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. podając nazwę firmy oraz imię i nazwisko uczestnika.
Na wszystkie Państwa pytania dotyczące spotkania informacyjnego z przyjemnością odpowiemy pod numerem 17 867 62 03.