ROK 2008
- 16 maja 2008 r. zostało zawarte Porozumienie o współpracy w zakresie przygotowania i realizacji projektu PSeAP.
ROK 2009
- 18 sierpnia 2009 r. Zarząd Województwa Podkarpackiego wybrał projekt do Indykatywnej listy przedsięwzięć indywidualnych w ramach III osi priorytetowej RPO Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.
- 19 października 2009 r. Województwo Podkarpackie złożyło wniosek o dofinansowanie projektu.
ROK 2010
- 28 grudnia 2010 r. Zarząd Województwa Podkarpackiego podjął uchwałę o warunkowym dofinansowaniu projektu.
ROK 2012
- 29 lutego 2012 r. podpisano umowę dotyczącą zarządzania projektem: „PSeAP – Podkarpacki System e-Administracji Publicznej”. Wykonawcą została firma InfoStrategia z Krakowa, która realizuje zadania Inżyniera Kontraktu.
- 3 września 2012 r. podpisano umowę na modernizację pasywnej infrastruktury sieciowej urzędów JST (sieci LAN) z firmą BIW „Koncept” Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie.
ROK 2013
- 7 maja 2013 r. została zakończona budowa sieci LAN. - 13 września 2013 r. podpisano umowę z firmą ATOS IT Services Sp. z o.o., która została Generalnym Wykonawcą zadania: Budowa Systemu e-Administracji Publicznej, w skład którego wchodzi:• Wyposażenie i skonfigurowanie sprzętu komputerowego i serwerowego 159 JST Partnerów Projektu wraz z dostawą i konfiguracją infomatów.
• Wyposażenie i skonfigurowanie sprzętu serwerowego w Centrum Przetwarzania Danych zlokalizowanego w UMWP
• Wdrożenie i skonfigurowanie w JST Partnerów Projektu Elektronicznych Systemów Obiegu Dokumentów (SEOD)
• Wdrożenie 420 e-usług publicznych
• Uruchomienie wspólnej platformy webowej na której mieszkańcy Podkarpacia mogą będą mogli skorzystać z uruchomionych e-usług (SEUI)- 20 grudnia 2013 r. firma ATOS IT Service zakończyła zadanie na dostawę urządzeń aktywnych, sprzętu informatycznego wraz z jego instalacją i konfiguracją u wszystkich Partnerów Projektu.
ROK 2014
- 13 lutego 2014 r. zakończyło się pilotażowe wdrożenie systemu w 10 wybranych Jednostkach Samorządu Terytorialnego, trwało to 5 miesięcy od dnia podpisania umowy z Generalnym Wykonawcą,
- 11 lipca 2014 r. zakończyły się testy funkcjonalne testy akceptacyjne i testy pozafunkcjonalne w zakresie bezpieczeństwa, konfiguracji, wydajności, obciążenia, przeciążenia, odtwarzania po awarii oraz integracyjne systemów SEOD i SeUl. które odbywaly się przy udziale Partnerów Projektu.
- Obecnie u 10 Partnerów Projektu będących uczestnikami pilotażu uruchomiono testy stabilności co jest równoznaczne ze startem produkcyjnym systemu w tych jednostkach, a okres tych testów będzie trwał nieprzerwanie przez 2 miesiące i w tym czasie to środowisko produkcyjne będzie monitorowane i oceniane pod względem występowania błędów krytycznych lub poważnych.
- 31 października 2014 r. zakończyła się rzeczowa realizacja projektu.
*stan na 15.12.2014 r.