Członek Zarządu Lucjan Kuźniar zaprosił podkarpackich rolników, przedsiębiorców z branży rolno - spożywczej i instytucje, w których się zrzeszają na spotkanie z przedstawicielem francuskiej sieci sklepów Carrefour celem sprzedaży i promocji podkarpackich produktów w Polsce i za granicą.
Ofertę współpracy przedstawił Pan Robert Noceń, Dyrektor Wykonawczy i Sekretarz Generalny Carrefour w Polsce, który otrzymał prestiżowy tytuł osobowość handlu w 2016 roku, przede wszystkim, za liczne innowacje i podejście biznesowe do klienta i dostawców. Sieć Carrefour prowadzi obecnie swoją największą kampanię marketingową w Polsce pod nazwą Napoleon, której celem jest przedstawienie pozytywnych zmian wprowadzonych przez firmę w ostatnim czasie, polegających na podkreśleniu bliskości relacji i nowego podejścia.
W spotkaniu, w którym uczestniczyło blisko 20 przedsiębiorców, wziął udział również Marszałek Kuźniar. Carrefour zainteresowany jest sprzedażą podkarpackiej zdrowej żywności. Istotne jest też by nie była ona modyfikowana genetycznie oraz by wyprodukowana była w oparciu o lokalne tradycyjne receptury. Spotkanie było przede wszystkim doskonałą okazją dla podkarpackich przedsiębiorców do zaprezentowania swoich produktów, wzmocnienia ich pozycji, pozyskania nowych cennych kontaktów, a także ekspansji zagranicznej i rozbudowania międzynarodowych relacji. Przedstawiciel sieci przedstawił strategię działania, ofertę pomocy i promocji towarów poprzez sieć, podkreślił jak ważne są dla Carrefoura wyjątkowe produkty regionalne. Dyrektor Carrefoura omówił studia przypadków i sukcesów firm, które rozpoczęły współpracę z Carrefourem i szybko z małych rodzinnych, lokalnych firm stały się dużymi dostawcami produktów dla sieci Carrefour.
Zgromadzeni przedsiębiorcy zgodnie podkreślali, że jest to nowe rozdanie, nowe spojrzenie, coś nowego w ofercie marketów. Konsumenci są coraz bardziej świadomi, dbają o zdrowy tryb życia, dlatego teraz jest najlepszy czas na sprzedaż zdrowych produktów regionalnych. Warto współpracować w celu osiągnięcia wyższych zysków, stąd też uzgodniono, że przedsiębiorcy przygotują wspólną ofertę dla sieci Carrefour będącą podstawą do konkretnych rozmów o szczegółach współpracy.
Mariusz Stec
Oddział współpracy gospodarczej