- Szczegóły
- Sebastian Kieszkowski
Panele dyskusyjne poświęcone współpracy i tworzeniu sieci powiązań między Polską a światową Polonią zdominowały program drugiego dnia Kongresu 60 milionów odbywającego się w podrzeszowskiej Jasionce. Uczestnicy zastanawiali się, jak skutecznie promować markę Polska w świecie, jak powinny współpracować ze sobą polskie regiony dla osiągnięcia wspólnych korzyści oraz jakie inicjatywy najczęściej łączą Polaków.
- Szczegóły
- Paweł Tarnawski
W związku z realizowanym przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu projektem „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe - Marka Polskiej Gospodarki - Brand” podziałanie 3.3.2 PO IR, informujemy iż na stronie https://www.paih.gov.pl/katalog_brands_2019 istnieje możliwość BEZPŁATNEGO wpisu firm do katalogu targowego na 2019 r.
Strona 28 z 45