Trwa rejestracja wydarzeń w ramach Dni Otwartych Funduszy Europejskich. Cała impreza, która zasięgiem obejmuje całą Polskę, skierowana jest do beneficjentów programów unijnych. Każdy, kto zrealizował lub realizuje projekt z wykorzystaniem pieniędzy unijnych może go pokazać, udostępnić zwiedzającym lub zorganizować dodatkową atrakcję z nim związaną. W zamian za to beneficjenci, mogą liczyć na promocję projektu w całej Europie.
Jak zgłosić wydarzenie do akcji?
To już piąta edycja Dni Otwartych Funduszy Europejskich w Polsce. W tym roku cykl wydarzeń związany z DOFE odbędzie się w dniach 11 – 13 maja. Podobnie jak w latach ubiegłych, aby wziąć udział w akcji i dołączyć do grona uczestników wydarzenia należy zarejestrować się na stronie internetowej www.dniotwarte.eu i opisać oferowaną atrakcję. Zgłoszenia przyjmowane są do 30 kwietnia.
Jakie projekty na DOFE?
Organizatorzy czekają na projekty dosłownie z każdej dziedziny. W ramach akcji można bezpłatnie lub za pół ceny zaoferować zwiedzanie swojej unijnej inwestycji lub też zorganizować dodatkową atrakcję. Często beneficjenci decydują się na organizację dni otwartych w swojej instytucji lub darmową wejściówkę, jeśli projekt jest z dziedziny turystyki czy rozrywki.
Dołącz swój pomysł do setek wydarzeń w całej Polsce!
Udział w Dniach Otwartych to świetna okazja do promocji projektów w całej Unii Europejskiej. Dni Otwarte są elementem kampanii Europe in My Region, która pokazuje, jak wiele projektów w całej Unii Europejskiej zrealizowano dzięki Funduszom Europejskim. Relacje z najciekawszych projektów zostaną pokazane w mediach.
Dlaczego warto dołączyć do Dni Otwartych Funduszy Europejskich?
Wydarzenia uczestniczące w DOFE mają zapewnione następujące korzyści: profesjonalną promocję akcji w telewizji, w Internecie i radio, funkcjonalną stronę internetową promującą akcję z wyszukiwarką oraz mapą wydarzeń, pakiet darmowych materiałów promocyjnych dla każdego wydarzenia, pomoc w opracowaniu koncepcji wydarzeń, opublikowanie atrakcji na mapie Europe in My Region na stronie Komisji Europejskiej, obecność najciekawszych wydarzeń i atrakcyjnych projektów w mediach.
Udział w DOFE to inwestycja. Pozwala nawiązać nowe kontakty z potencjalnymi klientami i kontrahentami.
Sylwia Tęcza
Oddział komunikacji i promocji RPO