Przez dwa dni w krakowskiej Galerii Bronowice można było dowiedzieć się o najciekawszych atrakcjach turystycznych Podkarpacia. To pomysł na promocję regionu i ściągnięcie do nas turystów z Małopolski.
Przez weekend pracownicy Departamentu Promocji i Współpracy Gospodarczej Urzędu Marszałkowskiego, a także Podkarpackiej Regionalnej Organizacji Turystycznej przekonywali klientów krakowskiej Galerii Bronowice aby odwiedzili Podkarpackie.
Podczas dwudniowego wydarzenia promocyjnego osoby odwiedzające podkarpackie stoisko będą mogły wylosować ciekawe nagrody, m.in. albumy, atlasy rowerowe po szlaku Green Velo, przewodniki oraz gry planszowe, a także wejściówki do jarosławskich podziemi. Obyła się również degustacja zamkowych przekąsek i specjałów kuchni regionalnej przy dźwiękach granej na żywo muzyki dworskiej.
Atrakcją akcji promocyjnej w Małopolsce była też możliwość zrobienia sobie zdjęć na tle podkarpackich krajobrazów i zabytków w tzw. fotobudce. A w podkarpackim kinie prezentowane były najlepsze filmy promujące nasz region. Poza tym odbyła się prezentacja podkarpackich rodów szlacheckich.
Na stoisku można było kupić regionalne produkty oraz przewodniki po Województwie Podkarpackim.
Organizatorów wspierali partnerzy: Zespół Zamkowo-Parkowy w Krasiczynie, Zespół Zamkowo-Parkowy w Baranowie Sandomierskim, Centrum Kultury i Promocji w Jarosławiu, Siedlisko Janczar w Pstrągowej, Dwór Kombornia Hotel& SPA****, Miasto Przemyśl oraz Miasto Rzeszów.