Rejestracja w przemyskim szpitalu będzie szybka i sprawna dzięki otwarciu centrali telefonicznej. W uroczystym otwarciu nowoczesnego „call center” wzięli udział wicemarszałek Piotr Pilch oraz członek zarządu województwa Stanisław Kruczek.
Pod jednym numerem telefonu stacjonarnego (16) 736 05 00, pacjenci mogą załatwić sprawy w 23 poradniach znajdujących się przy ul. Monte Cassino i Sportowej. To duże ułatwienie dla pacjentów. Przeszłością stały się problemy z długim czasem oczekiwania na połączenie i kolejki w rejestracji. Koszt inwestycji to ponad 200 tys. złotych.
System został uruchomiony w maju 2018roku i od tego czasu do stycznia 2019 odebrano kilkadziesiąt tysięcy połączeń. Obecnie prawie połowa pacjentów rejestruję się przez call center, który stał się kolejnym krokiem na drodze do poprawy świadczonych przez szpital usług. Inwestycja umożliwiła nie tylko skrócenie czasu umówienia wizyty u specjalisty, ale także przyjmowanie telefoniczne zleceń na wypisywanie recept w POZ.
- Po raz kolejny wychodzimy naprzeciw pacjentom i ich oczekiwaniom. Biorąc pod uwagę fakt, że wcześniej były poważne problemy z rejestracją, to właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie call center. Należy zaznaczyć, że w naszym regionie niewiele szpitali posiada taki system. Czas wdrażania i funkcjonowania Centralnej Rejestracji Telefonicznej pokazał, że pacjenci w tym zakresie chętniej korzystają z usług rejestracji w naszym szpitalu – podkreślił dyrektor szpitala Piotr Ciompa.
Justyna Łotocka
Kancelaria Zarządu