Marszałek Województwa Podkarpackiego działając na podstawie Uchwały Nr 59/1238/11 Zarządu Województwa Podkarpackiego z dnia 5 lipca 2011 roku w sprawie trybu powołania członków oraz organizacji i trybu działania Rady działalności Pożytku Publicznego Województwa Podkarpackiego z póżn. zm. ogłasza rozpoczęcie procedury wyłaniania kandydatów na przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1118 z późn. zm.) do Rady Działalności Pożytku Publicznego Województwa Podkarpackiego.
Zgłoszenie kandydata do Rady następuje poprzez poprawne wypełnienie „Karty zgłoszenia kandydata na członka Rady Działalności Pożytku Publicznego Województwa Podkarpackiego ", stanowiącej załącznik nr 1 do „Regulaminu trybu powołania członków Rady działalności Pożytku Publicznego Województwa Podkarpackiego", a następnie złożenie jej wraz z wymaganymi dokumentami:
1) osobiście w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego;
2) lub za pośrednictwem poczty na adres:
Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego,
al. Ł. Cieplińskiego 4, 35-010 Rzeszów;
Kancelaria Zarządu Oddział Współpracy z Samorządami i Organizacjami
z dopiskiem „Rada Działalności Pożytku Publicznego Województwa Podkarpackiego".
Termin zgłaszania kandydatów na członków Rady Działalności Pożytku Publicznego Województwa Podkarpackiego: 19.11.2015 r. – 18.12.2015 r.
O terminowości dokonania zgłoszenia decyduje data wpływu do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego.
Dodatkowych informacji w sprawie udziela:
Anna Tworz - Kancelaria Zarządu;
Oddział współpracy z samorządami i organizacjami
(tel: 17 747 63 14; 605 082 144); e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ).